projekt hus

en proces

30.4.07

lille gisselfeldt


når de små drenge øver sig i at blive til mænd, skal der bl.a. sigtes noget sand. i går fik Claus brug for den færdighed, for nu skulle der fuges.
han startede i den ene ende.


og sluttede i den anden.

knæene og de hudløse hænder vokser ud igen, men nu skal vi og de kommende generationer gå barfodede over det smukkeste, rustikkeste gulv fra soveværelset til det kommende badeværelse.

og jeg begynder at se det for mig. det paradehus bliver mit lønkammer. mit helle. mit refugie. min legeplads.
dagligt glædessus.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det bliver saftsuseme flot, det der!

Jeg glæder mig med jer!

:-)

2:30 PM  
Blogger Regitze said...

jep! glæd dig til at sidde der sammen med mig og drikke drinks:)

8:55 PM  
Anonymous Anonym said...

regitze, det gør jeg huleme osse!

Men du må lige krydse fingre og be' en stille bøn for mig/os hernede.

Der er bestilt en motorsaw!

10:58 PM  

Send en kommentar

<< Home