projekt hus

en proces

22.10.06

vi king skib

gavlene er færdigtbelærkede og mangler på picsene bare pyntesømmene.


lige så rædselsfuldt halvfirsernes tove snoede sig mellem væg og loft, lige så fint bliver det smukke hampereb som dørkarm.

og hele Harrestrup dufter af finsk trætjære.
(for de bekymrede er der godt nyt).

vi laver den sådan: 1 del trætjære og en del terpentin røres grundigt. herefter tilsættes 2 dele linolie. resultatet er ravgul øjenlykke.

derefter bages en leverpostej, kantareller og tørsaltet bacon ondulers, sild arrangeres, ost placeres, brød fikses og nabo hidkaldes.
porsesnap og god vind.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gyldent opdateringsoverraskelsesøjeblik.
Og vi ånder ind igen med maven!

NOVRA!

2:17 AM  
Anonymous Anonym said...

Så bliver det ikke flottere!

Kom du også til at dyppe håret i tjæren?

9:23 PM  
Blogger Regitze said...

jæææhr:)
og tak!
nope, Uffe. men da jeg pakkede regntøjet ud i dag, fik jeg en mindelse smækket lige i næsen.
så nu er jeg en ægte buddhist. i mit tidligere liv var jeg kalfatrer på fregatten jylland.

8:23 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg tænkte på farven. Hvordan er du pludselig blevet mørkhåret? Vi må vide det.

9:50 PM  
Blogger Unknown said...

Hvor blir det småååkt!! ;)

Gik gib i mig da alt den forbudstanke om trætjære begyndte sidste år.. tsk..

12:45 PM  
Blogger Regitze said...

uffe.. jeg tror det er ansigtets sved, der havde bredt sig. eller mangel på egenomsorg. eller.. arj. havde det ikke lige regnet?
nu jeg ser på det pic, så blir jeg helt taknemmelig over stadigt at være gift..

ja, pedrsn.. det er en jungle out there in the fællesmarket.

12:53 AM  

Send en kommentar

<< Home