projekt hus

en proces

7.8.06

her rykkes uden at spildes

mens jeg fiser rundt og føjter, arbejder Claus. alene og som et bæltekøretøj. han står op og går igang. og segner om i tusmørket. dag efter dag.
så da jeg kommer vimsende med kuffert og flagrende gevandt er der kommet rum i huset.


nu er tiden inde til at jeg kan tage ud til min Sis og hente høvlebænken. værkstedet ligner det, det er. med rod på.


soveværelset mangler bare skabsvæggen ind til værkstedet, så indtil videre kan man stadigvæk se gennem væggen.
pt tygger vi på, om det skal være hvidmalet træloft eller vævsbeklædte plader.
i hvert fald er tiden snart inde til, at vi kan hente den dragorianske jernseng.


verdens mindste bryggers har taget form og er indviet. jeg tror, det skal fyldes med hylder til håndklæder og andre bløde fornødenheder. Claus ser skinker på rækker, krydderurtesnapse og herrekonversationer.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

NOVRA!

7:29 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvidmalet loft!

7:09 PM  
Blogger Regitze said...

tak, de damer. jamen ja. jeg tror, jeg vil udånde dér sammen med tiden når den rinder samme vej, Liselotte. det blir så smukt et rum:)
Uffe: yes! du var lige tungen på vægtskålen. det skal jo også være nogens lod. tusind!

10:12 PM  

Send en kommentar

<< Home