projekt hus

en proces

16.8.06

milepæl


det kan ikke være drinks og høvl det hele. skal huset holde til mere end store stygge ulv, skal taget på nu. vejret er alt for udfordrende til at blive overset.

så nu er det lagt. i et snuptag.
pyt. det var jo kun 840 kg tagsten, der skulle køres ind fra pladsen til huset. løftes af trillebøren og bæres op på taget. og fordeles ud.
pr side.
1680 kg + 20 kg rygsten.

1.7 tons i løbet af idag.

ku det lige være, jeg gad panere skinkesnitzler og tilberede nyopgravet/-plukket klassisk grønsagstilbehør.

han er så sød når han sover:)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvis du bare, så synes jeg du skal ringe efter en pizza og sove ved hans søde side!

9:06 PM  
Blogger Regitze said...

:)
done.

10:47 AM  
Anonymous Anonym said...

Der skulle stå "bar"! SUK!

12:28 PM  
Blogger Regitze said...

jeg læste det som
"hvil du bare"
HA!
nøh. han bar selv.

12:53 PM  
Blogger Suzy Q said...

jeg vil også ha tagsten og en mand der kan lægge dem!

Nå, jeg tror nu jeg starter med at få konverteret sovebryggerset til et soveværelse. Snart, meget snart. *håbehåbe*

1:32 PM  
Blogger Regitze said...

årh. du har da fået malet paneler:)
og ordnet tand? jeg synes at ane en artsfælle. mit sidste tandlægebesøg faldt i 2001. tiden går stærkt, hva.

3:07 PM  

Send en kommentar

<< Home