projekt hus

en proces

28.7.08

hvor gik sommerferien til? Bauhaus.


så er vi nede i det allerhelligste.
husets fordøjelse har været noget træg i perioder, hvilket naturligvis er noget bekymrende. de seneste nætter er vi vågnet med koldsved på panden efter at have drømt om uautoriserede 90graders rørknæk i dybet.

i dag kom et par energiske mænd forbi med et sondekamera, en spulevogn og to walkie-talkier. de fik øje på en interessant effekt, der er blevet tabt ned i systemet, da kloakken blev lagt engang i 70erne, og som lå der og puttede sig midt i det hele. hurtigere end du kan sige tarmskyldning, var effekten væk.
rørføringen ligner normal rørføring.
jeg er nogenlunde lige så lettet, som da jeg mødte sønnike første gang på scannerens monitor.

ellers står ferien på powershopping.
forleden var vi hos Johannes Fog i flere timer. og blev voldsomt inspirerede både her og der. der var også Vipp spande og toiletbørster i 24 karat guld.
og et vandfald, som jeg stemmer for.


(og så skete der det, som man ikke må sige til noget. på billigvvs.dk og lavprisvvs.dk kan man få det samme af det hele til det halve. så tak for inspirationen, Fog).

i dag har vi været i Bauhaus i flere timer. jeg sad mest på en vogn midt i det hele og drak vand. og var meget tålmodig. fittings har jeg ikke forstand på.
men jeg kan bære i den ene ende af 18 vådrumsgipsplader på størrelse med billardsborde, så englene synger.

og på fredag får vi længe ventede gæster. underholdningen er bestilt.
kl 10 om morgenen kommer gulvbetonkanonen med 14 meter transportbånd og det hele.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg har alle dage ønsket at se en gulvbetonkanon.

Jeg kan næsten ikke vente!

:-)

8:16 PM  
Anonymous Anonym said...

HEP! HEP! HEP!

Vandkaskaden stemmer jeg også for, kan man også få den på billigvvsbras.dk? Har de en messingversion eller det?

12:33 AM  
Anonymous Anonym said...

Åh nej! Hvor trist - farvel til den lyserøde model! For hølver, Regitsen - det bli'r da et savn at sku' rode i cisternen for at få gang i systemet... ing? Ka' jeg nå at komme på en sidste gang? ;o)
GittenGas

10:36 PM  
Blogger Regitze said...

og så nåede du ikke at se den, Henriette :(

tak! tak! tak! Irenschen:) og hahaha:))

GittenGas - du kan lige nå det! jeg tror snart, at vi er de eneste, der ikke kommer til at savne model Barbie med direkte cisternekig-og-rod. hehe:)

12:13 PM  

Send en kommentar

<< Home