projekt hus

en proces

1.9.07

[fung swai]

hele dagen har diverse dimser i kasser, kurve og skuffer ligget og bævet og gjort sig så usynlige, de nu kunne.
men jeg var hård. og nu står buldnende poser (ude i regnen) og venter på at blive bragt bort i morgen.

kill your darlings.
kill your husbonds darlings.
historisk ølglas fra Thule, mormors bulede messingthekande. hele svineriet.
kill. kill. kill.
hæ.

imorgen skal jeg proppe det overlevende og spejlpolerede i køkkenskabene.
når jeg har fundet ud af, hvordan man monterer alle de dersens glidende, nymoderne hylder og skuffer.

udrensning giver mental højdning.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har fundet ud af hvad ????

8Op

P.s. tak for igår

2:51 PM  
Blogger Regitze said...

du er min helt!!!
udførlighed følger, når jeg er færdig med at lege første skoledag.
kisses. og
det er mig, der takker!

12:03 AM  

Send en kommentar

<< Home