projekt hus

en proces

29.8.07

TADAAAAAAAA!


12 Comments:

Blogger Liselotte said...

Jubiiii!

7:37 PM  
Blogger Regitze said...

han er så fælt dygtig!

7:41 PM  
Blogger Liselotte said...

Han er fandeme skrap :-)

8:32 PM  
Anonymous Anonym said...

Hælder du vand ud af ørerne?

7:40 AM  
Anonymous Anonym said...

For satan, Claus. Respekt! Nu kan vi desværre ikke besøge jer mere med risiko for at Ulla ser det køkkenbord....

9:31 AM  
Blogger Regitze said...

ja, Uffe - nu kan jeg endeligt få afløb.

Brorsan.. jeg kan med garanti snart opfinde et hurtigt antal ulemper ved bordpladen (smadrede glas, fugekrummer osv).
din kommentar blev dagens skulderklap til C.

7:16 PM  
Anonymous Anonym said...

YESSIR!

9:02 PM  
Blogger Unknown said...

Weeee hvor fedt !!!!

9:37 PM  
Anonymous Anonym said...

Flere steder jeg har besøgt i Frankrig er laboratoriebordene med fliser ligesom jeres køkkenbord. Det må der vel være en grund til,- udover at det ser rigtig godt ud, selvfølgelig.

10:46 PM  
Blogger Regitze said...

ja, det må kunne bruges til noget, Brorsan. og pivflot er det.

jeg glæder mig til bare at spritte hele møjet af. når vi har fået kuppet haveforeningen og nedsat et laug, der holder efterårsslagtemodne tyrekalve ude på engen. om et par år. tjop tjop. hold fryseren klar.

(var I til humlehøst på Fuglsanggaard, nu vi taler om det?)

11:01 PM  
Anonymous Anonym said...

Aflyst og udsat. Humlen var ikke blevet færdig pågrund af den våde sommer. Næste år laver vi vores egen humle-plukkedag, så kan vi sidde og flå i rankerne, og drikke vores eget øl.

-Der skal muligvis en smule vandglas på fugerne inden du slænger koen op på bordet.

9:20 AM  
Blogger Suzy Q said...

Ehhhhhhj jeg vil også ha en Claus!!

3:49 PM  

Send en kommentar

<< Home