projekt hus

en proces

12.6.06

rabiate redebyggere, inc.

jeg synes, der er lidt skrue uden ende over projektet. Claus har pt ferie og går fra årle morgen til jeg kommer hjem fra arbejde og blander cement - hælder i rende - glatter - lægger lecablogge - blander cement osv.
og det snegler. verdens utaknemmeligste job er uden tvivl fundamentalistens.

jeg sidder så i aftenstunderne når han er besvimet (og efter at vi i aften ovenikøbet har været til bi) og finder frem til forslag til detaljerne.
i aften var det stikkontakter og vask til køkkenet udenfor.
gid han gider de her kontakter.



de er fra mit barndomsland og fylder mig med stor tryghed. det var sådan en, jeg stak to anorakmetaldimser ind i for at se om min skrivebordslampe så ville lyse. og råbte: mor! mor! Gud puster mig i ryggen.


vi har talt udslagsvask.




men denne her har også sin charme.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

'fundamentalist' noteret til senere brug!

12:03 AM  
Anonymous Anonym said...

Porcelainskøkkenvasken anbefales ikke til køkkenet ... Man får så mange skår i porcelainet! Med altså mindre at man bruger sådan noget umuligtatsmadrenoget fra "made in Singapore" ...

12:24 AM  
Anonymous Anonym said...

Irene - den er jeg med på. denne her er kun til at skylle en gulerod i. hvis jeg insisterer på at vaske op udendørs invisterer jeg i en umulig plasticbalje made in singapore:)

9:38 AM  
Anonymous Anonym said...

Den med træet, vasken altså, hang på pigelokummet i min barndoms sorte skole.
Kontakterne, de sad såmænd stadig i min mormors lejlighed, da hun forsvandt fra denne verden.. anno 2004.
Ren nostalgi, fra en generation yngre end Fruen.

12:07 PM  

Send en kommentar

<< Home