projekt hus

en proces

11.5.06

då kör vi!


hvis Claus kan med det her layout.

12 Comments:

Blogger Regitze said...

dyt

5:11 PM  
Anonymous Anonym said...

Wrooooooom!

11:04 PM  
Anonymous Anonym said...

Mobile home?

12:20 PM  
Blogger Regitze said...

Stenstrop. jeg er pjattet med din og fruens slangekrøllede tankevindinger:) I blir citeret flittigere end bibelen her i huset

12:41 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg føler mig ikke overbevist om, at det siger så meget, men tak for smigeren alligevel!

2:07 PM  
Anonymous Anonym said...

Smiger kommer man langt med ...

8:18 PM  
Blogger Regitze said...

langt på literen.

det er bare et grimt ord. det smager ikke godt, vel?

9:26 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvad er der nu galt med smiger? Så længe man selv er genstand for den, smager den da fortrinligt. Fortsæt endelig, jeg lover at labbe den i mig!

7:19 PM  
Blogger Regitze said...

jeg synes, ordet smiger smager af smidske.
men jeg lover dig, at jeg skjuler aldrig min begejstring!

8:13 PM  
Anonymous Anonym said...

Smiger er da ikke noget i vejen med, ikke så længe det er ægte!

2:58 AM  
Blogger Regitze said...

sjovt, så forskelligt vi kan forstå et ords betydning!
det vil jeg lige gå og tygge på.

7:42 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er vist både i familie med smækker og smyge ... Står der sådan lidt firkantet fortalt i Politikens ikketilformåletgodenok ordbog.

2:06 AM  

Send en kommentar

<< Home