projekt hus

en proces

9.8.08

hvis det ikke havde været for Brorsan

min bror har været her.
tre aftener.
tre.
smidt hvad han havde i hænderne efter hver af dagens lange donter.

min bror har været den, der fik vådrumsgipspladevæggene op ad stolperne sammen med C.
og i går var han den, der muliggjorde, at loftet begyndte at tage form.


nå ja. sådan et par gipsplader. de skal vel bare knaldes opad, ing.



og så et par fakler på væggen.

jeg er lidt rystet over, hvad virkeligheden indebærer af elektriske overvejelser.

honey, forresten. jeg tænker lige pludseligt på. kan vi egentligt ikke også lave sådan noget med fire indbyggede spots hen over toilettet?

hov. hvad var det. nu bløder min næse. ligesom hendes i Blinkende Lygter.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvad er den af C lovede at ringe, når i hvad brug for hjælp til badeværelset. :O(

8:30 PM  

Send en kommentar

<< Home